Feil / problemer med Ruteidentifikasjon:


Svaret fra Autovalid ikke gir treff på Eurokode eller OEM kode:

 

Dersom svaret fra Autovalid ikke gir treff på Eurokode eller OEM kode vil det automatisk bli  produsert en melding i Freshdesk til Bilglassgruppens  innkjøpsavdeling (Håkon). Dette gir melding ingen rute funnet hos verksted


Dersom det er feil i selve indentifisering (Feil rute vises hos verksted):


Dette kan skyldes to ting:

  • Det er feil i registrert til Bilglassgruppen som oversetter Eurokoder til Bilglassgruppen artikkelnummer
  • Autovalid har rapportert feil


I disse tilfellene er det verksted som melder via Bilglassportalens support knapp eller på annen måte tlf/epost.

Rutiner her at det er alltid Bilglassgruppens innkjøpsavdeling som skal ha denne saken  (med kopi  til support@bilglassportalen.no som skal kredittere for søket)  først for å sjekke om det er feil i Bilglassgruppens oversettelseregister.

Dersom det ikke er feil her, skal innkjøpsavdelingen rapporterer dette til Autovalid.