Feil / problemer med Ruteidentifikasjon:
Svaret fra Autovalid ikke gir treff på Eurokode eller OEM kode:
Dersom svaret fra Autovalid ikke gir treff på Eurokode eller OEM kode vil det automatisk bli produsert en melding i Freshdesk til Bilglassgruppens innkjøpsavdeling (Håkon). Dette gir melding ingen rute funnet hos verksted
Dersom det er feil i selve indentifisering (Feil rute vises hos verksted):
Dette kan skyldes to ting:
- Det er feil i registrert til Bilglassgruppen som oversetter Eurokoder til Bilglassgruppen artikkelnummer
- Autovalid har rapportert feil
I disse tilfellene er det verksted som melder via Bilglassportalens support knapp eller på annen måte tlf/epost.
Rutiner her at det er alltid Bilglassgruppens innkjøpsavdeling som skal ha denne saken (med kopi til support@bilglassportalen.no som skal kredittere for søket) først for å sjekke om det er feil i Bilglassgruppens oversettelseregister.
Dersom det ikke er feil her, skal innkjøpsavdelingen rapporterer dette til Autovalid.