Bilglassportalen benytter et eget system for håndtering av feil og for å rapportere feil på data til Bilglassgruppen.


Fordelen med dette systemet er av vi har full kontroll på hvilke saker som er løst og hvilke saker som krever oppfølging.


Det er laget to små knapper på venstre side.


  • Support (generell hjelp og rapportering av problemer i Bilglassportalen)
  • Feil på grunndata (ved feil på data, eksempelvis feil på kobling mellom registreringsnummer og modell/årsmodell)
 
Dersom man trykker på disse kommer det opp et lite bilde på skjermen. Noen av feltene vil være ferdig utfylt (eks. epostadresse) og lenke til siden du er på eks. oppdraget

I Beskrivelse legg til nødvendig tekst som forklarer hva som er feil, spørsmål, problem eller kommentar

NB! Det finnes en knapp for å ta bildet av skjermen. Du kan bruke denne til å ta bilde dersom det oppstår en feil som er ukjent. Det er altså  ikke nødvendig å ta bildet av skjermen når du rapporterer. Lenken på siden du er på vil følge med inn i support systemet, slik at vi enkelt kan finne hvor du var.